#333333

1 april 2008

Jaha då kan man skriva blogg igen, har vart uppehåll pga att man inte kom in på bloggen.
Helgen va allt skoj, blev ju romersk bad med brudarna och sedan senare på kvällen blev det
partybowling med både brudar och grabbar från klubben och vissa sambos. :)
Det var sjukt trevligt att gå ut med alla.
Efter bowling och lite tjööt åkte vi till Helens lägenhet och sjöng SingStar, men hmm? sjöng vi egentligen, det lät iaf förfärligt. :P
Jag och nettan kom till Kärra vid 03.30 eller rättare sagt 04.30 som vi skulle ställa fram kl en timme.
Sen måndag - tisdag har jag inte gjort så mycket mer än att vara på pressbyrån, det var sjukt mycket att göra idag!
Woohoo, har börjat övningsköra igen, ska försöka köra lite på kvällar så jag kommer ut på småvägar och sen börja köra från hallen m,m. :)
Idag är det också 1 april och jag blev lurad på nåt konstigt sätt.
Rebecca skickade att hon skulle åka till Spanien v 20 med familjen , så jag tänkte, ååh vad skoj :D så jag skicka tillbaka ååh, vart i spanien ska ni åka?
Så får man tillbaka "april, april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill". Jätte skoj! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback