#333333

10 april 2008

Tjaaråå , idag blev pressbyrån med Glenn hela dagen faktiskt, Carina hade ledigt men det gick bra ändå.
Idag fick man fylla på med drickor, och sen stå i kassan nästan hela tiden. Det var sjukt skooj och jag måste säga "va det nånting annat?", istället för "va de bra så?". Så det ska jag printa in i huvudet och säga varenda gång ;P så blir Glenn hyper nöjd. :D
Efter praktiken gick jag till malten och fixa mitt tummhål i mina klot, och får väl hoppas att det hjälper med det han gjorde. I helgen blir väl skoj, dubbelmatch i Tranås och Västervik och sen övernattning med 6 andra tjejor. Det blir nog sjukt najs. :)
Aja borde väl sova strax, så får sätta punkt här.
Go kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback