#333333

13 april 2008

Tjaaråå, helgen har allt vart skoj!
I lördags så blev det ju en tidig morgon och är förvånad att jag ens fick i mig fil med Start och russin.
Åkte till Lena för att byta bil till hennes bil, den är bättre och har GPS.
Vi hade väldigt otur med vädret, de började med halv snöstorm och hala vägar, med sommardäck iaf. Men matchen vann vi med 18-2, och en liten tabbe blev de ju. Jag var ju reserv i första matchen så hade vi glömt att sätta dit mitt namn på pappret så när jag skulle hoppa in så fick jag inte de som jag inte va uppskriven på pappret. Det var väl lite surt men tur att vi vann den iaf, resan till västervik tog tid, iaf för 2 av bilarna :D, men matchen kom igång ungefär 40 min senare. Vi förlora tyvärr matchen, hade inte marginalerna på vår sida.
Men 2 av våra 3 bilar åkte till hotellet vi skulle sova på, duscha och sedan tog vi oss lite dricka och senare blev det att gå till en restaurang för att äta gott. :) När vi kom tillbaka till hotellet så var alla gööör trötta, kollade på lite sing a long och så ska de låta, sen vid 23 gick några och la sig, resten sov väl vid ungefär 12 tiden kan jag tänka mig. Jag själv somna nog inte förens vid 1 halv 2, och vi gick upp vid 10 i 9 för att äta frukost vid 9 tiden.
Sen har man inte gjort så mycket annat idag, blev några timmars bilande och jätte bra väglag så det var skönt.
Nä ska försöka göra nåt annat, och föresten jag ägde både Ida och Patrik på 4 across birds. :D
I sommar ska jag också åka till Oulu och träffa mina underbara kusiner. :D Saknar er!
Go kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback