#333333

15 april 2008

Igår och idag var det pressbyrån igen, och det va riktigt skoj.
Man har oftast nåt att göra där, om inte annat så kan man ju stå i kassan.
Igår kom Gunilla och hälsade på o kolla hur det gick m,m.
Idag blev det kassan, fylla på dricka och tobaken, känns konstigt att hålla i så många
cigarett limpor när man inte röker. :P
Annars idag så körde jag och morsan bil, och det gick väldigt smort. Förutom när det var en triangel och jag stanna inte upp helt och kolla, utan jag körde, kolla och svängde. :P Lite fel, men resten satt. :D
Imorgon blir det pressbyrån igen, och sedan onsdagsträning och jag har sån stor känning på att jag inte är med i laget i helgen. Men men, på fredag så blir det en skoj kväll hos Julia med några sköna människor, annars är det nog rätt lugnt. :)
Go kväll och grattis till Nettan, kom tvåa i DM.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack tjejen.
Vi ses ikväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback