#333333

16 april 2008

Idag blev det ännu en dag på pressbyrån, kom en 10-15 min sent, men började med tidningarna och det tog nu bara ca 30 min när det brukar ta en längre tid. Annars fick man stå i kassan ungefär hela dagen, det var skoj, men nedrigt vad fötterna säger emot. Men bara till att pinas och le :). Har lärt mig ännu en grej idag, det är trängselskatt, så för varje dag lär man sig nåt nytt. :)
Annars har man bara tagit det lugnt, ingen ork till att åka att träna idag så åkte hem.
Blev väl inget annat än tv.n och denna dumburk.
Min känsla var helt rätt, är med i b-laget i helgen, lite besviken är man väl , men ska inte deppa för det.
Annars blir det väl att vara med lite vänner på fredag, sen lördag - hemma om inte nåt annat händer, och söndag blir det matchen och inget mer vad jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback