#333333

17 april 2008

Idag har man inte gjort så mycket, det skulle bli Ullevi men var så sjukt dålig i magen så det gick inte. Men som sagt jag kunde inte styra över min mage så den blev bättre på kvällen, så nu ikväll har jag vart med mor på World of golf , så hon har fått spela sin golf. :)
Efter det så körde hon in i en busshållsplats och jag fick köra därifrån till näsetsparkering, körde lite parkering, backning och så, det var skoj, men måste fortfarande lära mig lite krypkörning, det är ett myserium det där. :D
Fick köra ut på vägen igen, och körde via önnered. Fortfarande problematiskt det där med triangeln, men vi krocka ju inte. Haha
Nu är jag helt slut, så ska kanske ta och sova tidigt eller så gör man en Johanna, lägger sig sent, och går upp 20 min innan bussen går. :D
Go kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback