#333333

19 april 2008 - uppdatering

Det är glädje att höra från någon annan att man gör bra ifrån sig och lär sig snabbt. I fredags på pressbyrån hände det mycket grejer, det var jag och Lisa som var i affären till 15.00, sen fick Lisa åka hem och jag fick stanna kvar till 16.30 för att vi inte hade hunnit göra så mycket, men jag fick stå i kassan och fick bra komplimanger från Glenn. Så det gjorde min dag, trots att jag då var helt slut.
Annars så fattar jag inte att jag aldrig kan sova mer än några timmar, lägger mig sent, men att sova ca 5 timmar är inte skoj, inget jag föreslår iaf. Borde väl lägga mig snart, de är ju b-lags match imorgon, fast den känns rätt meningslös :P vi ligger väl näst sist eller så. :P
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback