#333333

2 april 2008

Idag var det skola igen, och vi gjorde inte så mycket, Gunilla var sjuk och vi fick ha två assistenter, en av de var ny, och han va fan snögg. :P Men vi fick iaf sluta tidigare pga att vi inte hade nån engelska.
Åkte då tidigare in till hallen och kom dit väldigt tidigt, fick i mig mat och börja spela vid kanske kvart över 4 eller nåt. Träningen gick relativt, iaf när min onda knöl domna, tihi jag, Sandra, Andreas och Johan körde om 20 kronor typ, eller den som vann fick 20 kr eller köpa nåt i hallen. Sandra vann, jag kom 2a, Andreas kom 3a och jag slog han med en pinne :D och Johan fick ge sandra nåt i hallen för 20;-.
Annars så åkte jag och morsan för att övningsköra lite på näsets parkering igen, fett skoj :D
Det gick betydligt bättre, men hrm när jag skulle parkera blev det till viss del rätt bra, men har problem med koppling / broms och parkera. SJälva parkeringen blir ju bra, men att köra in och bromsa lugnt är ett problem, men har vi problem löser vi de :D
Annars har man ätit, och tagit det lugnt, imorgon blir det tyvärr heldag på rosenhill, PALLA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback