#333333

20 april 2008 - uppdatering

Jaha ja, när jag skulle ta mig en platt macka "rulle", så kände jag att både smöret och osten var oerhört mjuk, men jag tänkte ju inte mer på det. Men sen när jag öppna andra gången, så såg jag vissa produker svettas, så jag kände på gallret och de var varmt, och det lukta skunk!
Alltså så har vårt kära kylskåp gått isönder, det var väl bara att lägga alla mat grejer i frysväskorna och ut på balkongen. Där trivdes de nog oerhört mycket bättre, fick till o med slänga vissa grejer - möögel skit! usch, spyr på sånt!.
Men jag har äntligen fixat iordning min lilla Ipod, så ska bara åka till elgiganten eller nåt och köpa ett par hörlurar jag kan ha. Mina öron är ju så små, så får inte in vilka hörlurar som helst ;P
SNart kommer morsan hem, så får hoppa i säng, mina ögon håller på att slumra ihop.
Natti :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback