#333333

20 april 2008

Jaha denna gången fick jag sova hela 5 timmar, usch att man aldrig kan soova längre än 5/6 timmar, det är jobbigt!. Åkte till gamlestan vid ungefär tjugo över 9, kom dit vid 10 ungefär. Lite tidigt men där satt jag och vänta på alla medspelarna som kom vid halv 11 tiden.
Vi mötte trubaduren, människorna från Partille. Vi vann den matchen med 13-7 och det var den sista matchen på denna säsong. Jag börja som en kratta skit, den serien hamna på 116, hade 7 miss/hål/klippningar och därefter börja jag spärra! :D Serierna därefter blev tillslut 178, 181 och 175. Totalt fick jag ihop hela 650 trots första serien. Jag är nog mest överasskad att det gick så bra efter den skit serien, rooligt värre och de bästa var väl att vi vann matchen. Efter gamlestan åkte jag till stan för att köpa körkortsboken, när jag satte mig på bussen så träffade jag på Josefin Bertén, en tjej från paralell klassen från Fiskebäcksskolan.
Annars har man inte gjort allt för mycket, kollat lite tv och tänkte ta en promenad eller nåt i detta sjukt fina väder. Ha en fortsatt bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback