#333333

21 april 2008

Idag var man på den hederliga pressbyrån igen, Becca kom och hälsade på, först förstod jag inte att hon kom, hörde liksom bara en inre röst av hennes röst :P hon sa mitt namn två ggr och då fattade jag att hon stod bakom mig. Lite skoj faktiskt! Var ingen stressad dag, utan en jätte lugn och härlig dag.
Nu för nån timme sen var jag ute och körde, det va rätt skoj, förutom att jag fick kärringstopp två ggr på mitt hatställe (väjningsplikt). *pust* men nångång ska man väl lära sig, är ju kanske 8 ggen jag kör där, och lovar er att mer ska det bli. Förut kollade jag lite priser till Uleåborg, ska dit och hälsa på i sommar, eller början av sommarlovet eller egentligen innan sommarlovet börjar. :) VILL DIT NUUUU!, träffa kusinerna, deras hund och Helena. Nu ska jag ta och göra lite annat,  Ha de gutt !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sugen på en ny design? Det enda du behöver göra är att kommentera det här inlägget: http://esw.blogg.se/1208806518_vrdesign.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback