#333333

22 april

Samma gamla vanliga tisdag, pressbyrån och det var allt en avslappnande dag, utan stress och har lärt mig både kuponginlösning och bio presentkort. Så det är skoj, snart ska jag väl förstå västtrafik maskinen också, så är hur nöjd som helst. :) Annars så har man bara njutit av detta underbara vädret, det är såå sjukt najs att gå utan jacka o inte gå och frysa, på bussen satt man ju och svettades typ, värsta värmeböljan.
Annars har man kollat tv, suttit vid denna dumburk och inte gjort alls för mycket.
Föresten, hoppas jag får mina aktivitetspengar snart, o matersättnings pengar, mycket att spara - till delvis körkort o så. :) Skööönt, längtar till sommarlovet :D
Sov time snart, såå goo kväll  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback