#333333

25 april 2008

Då var det den otroligt härliga fredagen igen dårå. Var på pressbyrån enda till kl 17.00, sen fick jag gå. Börjar iofs kl 11.00 på måndag så det är sköönt. :D Det blir en fjärde vecka fast bara mån, tis och ons - ledig resten. :) Men det är nästa vecka och nu är det helgen jag väntar på.
Imorgon blir det en tidig morgon igen, ska åka till kärra för att hämta Sofia, vi ska kolla på bio och efter det åker vi till kärra igen och så sover jag där. På söndag så blir det att följa med till gamlestan, de är slutspel för ungdomarna och Nettan tror jag ska spela super six. Så det blir allt en rolig helg :)
Annars under de dagarna jag inte skrivit något har inte så mycket hänt, Oscar kom å hälsa på igår, träffa Rebecca igår vid ett fika plejs, det var sjukt najs. :D Gunilla kom också och hälsade på idag, hon skulle fråga ifall jag ville vara i skolan själv med henne, eller ha en extra dag på pressbyrån, så då fick jag vara där en dag extra. Vilket Glenn tyckte var göör bra. :)
NUU ska jag sova, måste duscha imorgon innan jag åker, så  Go kväll ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback