#333333

26 april 2008

Tjaaråå , hoppas allt är bra denna molniga dagen. Jag var uppe med en lite senare tupp, ungefär halv 9. Har duschat, blåst håret, plattat håret + bränt mig på den sveeeenigt varma platt tången, det gjorde redigt ont. :P Annars så har jag också hunnit äta lite frukost, det blir att sätta sig på den härliga bussen utan Ipod, som jag självklart glömde hos min far igår. Liiite störande!
Ska då åka till kärra, hämta Sofia, åka till bergakungen och beställa biobiljetterna till filmen Horton. Den börjar 14.30 och efter det åker jag med Sofia hem igen och sover nog där. Imorgon blir det ju slutspel med ungdomarna, roligt, roligt :D. Annars händer nog inte mycket.
Ni får ha en bra helg, nu ska jag lägga ner lite sovkläder o tandborsten. Ha de gutt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback