#333333

3 april 2008

Idag blev det ingen skola, blev att jag stanna hemma.
Hela min kropp sa åt mig att stanna kvar i sängen, men trors att kroppen sa åt mig att stanna
gick jag upp och iaf borsta tänderna, men sedan kände jag att nej jag klarar inte ha idrott hela dagen.
Så jag gick och la mig o skicka sms till läraren, och 2 tjejer och sa att min kropp va tung och orkade inte gå upp.
Jag somna om till ca 14.45, mamma ringde och väckte mig för att se hur jag mådde. Gick upp, åt 2 mackor innan allt kom upp igen. Låg och vila i soffan, mamma kom hem och sa att jag skulle äta fil med musli istället, bättre för kroppen. Så det fick jag iaf behålla. :)
När morsan kom hem igen efter att ha spelat lite golf på ranchen gick jag och la mig.
Somna och vakna igen när mamma kom in vid 19:45 snåret för att se ifall jag ville ha lite te,
hasa mig opp och nu sitter jag här lite halft trött, så funderar på att lägga mig alldeles strax :D
Go kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback