#333333

30 april 2008

Dessa tre dagar har vart lite skoj, träffade min dagisfröken - hon som jag och Niklas verkligen gillade, det var henne vi var hos efter dagiset om inte mamma eller pappa var hemma. Denna tjej heter Susanne, det var trevligt att träffa dig igen, fastän jag inte kände igen dig till en början. Verkligen gamla goda tider, som man saknar.
Idag när jag gick dit igen efter att ha sprungit med Sandra, assistenten från skolan, så träffa jag Jonas, min gamla klassföreståndare från 7-9. Så det var ju trevligt.
Idag är det valborgsmässo afton, och jag är hemma. Det är trevligt det också, men man ville väl kanske ha gjort nåt, men så är det. Idag överasskade Glenn mig lite, han bara som att du ska vara här lite mer, och att de är valborg idag så ville jag / carina ge dig en grej. Den grejen var en fin väckarklocka med radio och allt!, hur coolt som helst. Blev självklart helt paff över att han gav mig det, men det var skoj.
Plus att jag kommer faktiskt inte sent!, kanske 1 /2 minuter ibland. :D
Såå sjukt härligt med 2 dagar extra ledigt, undra vad jag ska göra :) men strax kommer mamma hem med lite korv o bröd , så ska vi sjunka ner i soffan o dega lite. Kolla på 2½ men, den är så sjuuukt rolig :D
Ha de gutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback