#333333

4 april 2008

Idag blev det iaf skolan igen, denna veckan har vart sjukt segt i skolan. Kanske för att läraren legat hemma och vart sjuk, så vi har inte haft några riktiga lektioner.
Idag skulle läraren och en elev till en praktikplats så vi hade nästan inga lektioner idag heller.
Men nu är det iaf 3 veckors praktik, kanske 4, får se ifall de vill ha mig där nån vecka mer. :)
Skönt att slippa den sega skolan, och komma ut lite, men kommer sakna er tjejer.
Idag har jag vart sjukt duktig, körde på vägen :D bara en 50 väg, men jag frågade mamma "är du helt säker?" men hon sa ja flera gånger, då körde jag bara ut på vägen, visst hon hjälpte mig och koppla och så men annars gick det sjukt bra. :) 
Senare så skulle vi åka och köpa kaffe, men körde en liten såkallad omväg. Via fiskebäckshamnen, och detta gick också väldigt bra. Ska inte glömma att inte gasa när jag ska växla, det gillar inte bilen ;) :D Men börjar bli grymt mycket bättre på det. Sjukt glad att jag och morsan börjat igen, ska köpa teoriboken också nåndag som kostar sjukt mycket. :P Men ska man ha körkort är de lika bra att satsa stort.
Jaha vad ska man nu göra på fredag kväll? det är ju ingen Let´s Dance längre.
Men får väl hitta på nåt. Go kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback