#333333

8 april 2008

Här rusar dagarna bara förbi, det går sjukt snabbt och i måndags så blev det ju pressbyrån igen, och nu ska jag vara där i 3 veckor. Det blir väl intressant. På kvällen i måndags åkte jag och mor för att träna bowling på o-oljade banor i 2 hela timmar.  Det var gör skoj, och vi filma hur jag spela så jag verkligen ser felet jag gör, vilket är jätte bra.
Sen idag på pressbyrån tog jag mig an en lapp Glenn gav mig igår, och sa: nu Johanna ska du få en uppgift under dessa 3 veckor du ska vara här :p, göra iordning drickkylarna och tuggummi stället, så ja det gjorde jag idag. Sen när Carina fick en kund med Western Union som tog evigheter och kön bara växte bakom, så sa Carina att Johanna, gör ett försök vid kassan och hjälp mig. Så jag fick stå i kassan och fick undan kön, no problemas ;P.
Annars idag har man tagit det lugnt, haft ont i huvudet och vart hur trött som helst, men de gick över när jag fick i mig potatis och sås. :P Ska gå och kolla på tv:n nu, Go kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback