#333333

9 april 2008

Då var de dags att skriva det dagliga blogginlägget.
Idag blev pressbyrån igen, började 11 för att en annan människa skulle lära sig kassan.
Fick väl fixa iordning dryckerna i kylen, och fixa tidningar , så kom de ett par tanter in, har du den tidningen m,m. Tjötrövar :D:D men jag log och sa, Nemen javisst har vi det, och visa dem ;P.
Efter pressbyrån åkte jag direkt till hallen, slutade ju så sent och de tar ungefär 40 min dit, seegt, men väl i hallen börja jag spela bowling och de gick faktiskt rätt bra. :) De blir dubbelt borta, och en nedrigt lång resa, men de ska bli roligt med övernattningen med 6 underbara tjejor. :D
Aja imorgon blir det den vanliga pressbyrån vid halv 11 och sen gå till Gaps för att kolla min tumme :P
Natti :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback