#333333

080808 :D - 8 aug 2008

Idag har man vart uppe med tuppen, följde med morsan till hennes läkare vid 08.40 gick bilen hemifrån, sen blev hon skickad till Acessakuten för att bli röntgad, fick väl vänta 10 min eller nåt, sen kom hon in och blev röntgad. Efter det åkte vi till Eddy för att hämta upp tvätten från igår och Jag har kläder igen. :D  Min frulle idag blev en inbakad pizza med fanta, och ja som morsan inte mådde så bra så vilade hon huvudet i en timme, sen åkte vi till apoteket köpte hennes medicin hon fick utskrivet och åkte hem, nu sitter jag här trött som en apa och slumrar till i soffan när man kollar på kinas os invigning som är på detta coola datum 080808. :D Aja jag somnade i soffan i typ 2 timmar kanske - seeg som f*n. Ska nog till affären igen för att köpa lite grejer till tacos. Ha de gött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback