#333333

11 augusti 2008

Pressbyrån, bowling har det blivit idag.
Imorse hade jag sjukt svårt att gå upp, så gick upp i sista stund och tog bussen 10.38, haha Glenn och Carina blir alltid lite förvånade när jag kommer i tid, brukar faktiskt komma i sista sekund, men idag kom jag hela 10 min i tid. Började med tidningarna vid 11, och det tog banne mig hela dagen. Stanna till ungefär 15.15, för en western union kom vid 15, så då var jag så snäll och stanna, är inte roligt att göra en western när massa annat folk kommer till andra kassan. Menmen, åkte hem och värmde lite spagetti och köttfärssås, igår bad jag henne göra en orginal köttfärssås, utan champinjoner och massa annat gojs, bara köttfärs, krossade tomater, lök och krydda skulle det va i! och det fick jag, å gott var det också. :D Men iaf morsan kom hem vid halv 6, och vi åkte till hallen vid halv 7 för att spela träningsmatch mot sterling. Fick mig en liten överasskning, kan väl säga att den inte är så skoj!. Först ser man att bara mammas klot ligger i skåpet, sen kommer jag på, men ja just det la ju kloten i hörnet där borta efter Km:et för att jag inga nycklar hade!. När jag kom framtill väskan och drog ut den så tänkte jag, men gud vad lätt den är!. Väskan var öppen och i botten ligger endast mitt spärrklot!, blev inte arg eller så, utan jag blev mest förvånad att det är en idiot som tagit mitt klot. Så just nu har jag endast ett spärrklot och en sleten strikeboll som jag inte vill använda mer, får så ont i fingrarna av den!. Men men, vi förlora tyvärr, men om ett bord till skulle vunnit sista så skulle det iaf blivit lika. Jag hade väl 150 i snitt med min spärrboll, så är relativt nöjd som jag börja med en serie på 121, och sen blev de bättre med 177, och en serie på 156 och sista 150 med miss i sista rutan. Så jag får väl vara nöjd, ligger på mitt snitt iaf.
Imorgon så blir det övningsköra med körskolan för första gången, lite läskigt men jag överlever nog. Nu ska jag strax sova, Ha de gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback