#333333

19 augusti 2008

Inatt har jag inte kunnat sova, låg och spela tetris på mobilen till kanske halv 2, sen kändes det som jag kollade på mobilen 1 gång i timmen. Sen så hade rebecca ställt in sin uppkörningstid på min mobil kl 9!, så då vakna man ju av det också. Tänkte att jag går upp, så är man iaf lite förberedd på torsdag då skolan börjar.
Hon sa igår, ringer jag så har jag fått det, skickar jag sms så har jag inte klarat det. Men telefonen ringde och hon sa att hon klara det. Gud vad glad jag är för dig tjejen, verkligen värd det, så GRATTIS gumman.
Vi ska träffas senare och fira lite, och sen kanske hämta mina pyjamas byxor i ytterby som jag glömde förra gången vi var där. Så det ska bli en härlig dag, trots detta regn som öser ner.
Menmen ska göra lite annat innan jag ska träffa becca, och verkligen GRATTIS ;D
Ha de gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback