#333333

25 augusti 2008

Jaha då var de väl dags igen dårå.
Igår så blev de väl inte så mycket, sov till åtta eller nåt och senare på dagen blev det bilkörning, gick rätt bra, fick bara två motorstopp och resten flöt på bra. ;) Körde massa rondeller som Anneli vill, och det går bättre o bättre. Körde faktiskt från gamlestan och ut på 90 väg, så nu är man väl dessvärre igång.
Va i skolan idag, inget intressant hände, det är så sjukt segt just nu men som sagt de säger att de är första veckorna så händer inte så mycket. Åkte till gamlestan sen vid 16.45 eller nåt tog jag bussen till gamlestan, kolla lite på matchen, tyvärr så vann vi inte, men jag tror vi kom tvåa. Jag och mor åkte hem, vem var köraren om inte Johanna Persson. Det gick faktiskt riktigt bra, drog varken kantstenar eller fick motorstopp och nedrigt vad många ggr jag stanna vid stoppljus m,m. När vi kom hem så blev jag lite tung på högerfoten men jag fick ändå inte ett motorstopp. ;) Sen backa jag in i parkeringen, så idag blev jag riktigt impad på mig själv. :D
Imorgon blir tråkiga slottskogen med skolan, palla liksom ha sån seg vecka, det är skola då man ska lära sig saker. Men men, ska väl fixa iordning mig inför kvällen och bädda som inte mor vill hjälpa mig med. Haha, Ha de gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback