#333333

22 augusti 2008

Alltså ärligt talat, jag säger bara att det är dunderskönt att sluta skolan nästa år. För fan man ska inte behöva prata om information som inte ens är viktigt i 1 timma o 15 min!. Man satt ärligt talat o sov inombords, men ärligt vi går i gymnasiet, de nya eleverna lär sig väl känna oss andra utan att vi måste göra tråkiga saker hela tiden. Först som sagt prata vi i 1 timme o 15 min om ingenting, sen kolla vi så datorerna funka, hade rast i 20 min, sen gick vi ut på en tipspromenad med karta. Sen sluta vi, ja det va ju sjukt lärorikt. USCH! Vill faktiskt lära mig nåt, så det är väl nackdelen med den skolan. Men ursäkta att det blev så argt brev, men va tvungen att få ut de nånstans ;D
Men ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback