#333333

6 augusti 2008

Dagarna rullar på ja, och jag blir bara nervösare och nervösare för varje dag, men alla tror på mig så jag får väl hoppas på det bästa. Ska till skolan nu varje dag som går och göra testerna, sen har jag två tester kvar här hemma, så det ska nog lösa sig men nedrigt vad jag är stirrig om saken. :D Aja i måndags blev det pressbyrån till 15, gick relativt snabbt ändå för fick ta kassan i totalt 30 min också. Efteråt där så åkte man hem i regnet och åt/packa lite sovgrejer för skulle till Rebecca vid 17, och sen så stack jag till stan för att träffa Anna och Julia för vi skulle då åka till Rebecca i Ytterby, blöt blev man när man äntligen kom fram. Vi åt lite mat, och sen la vi hennes bröder och sen blev det dags för den såkallade flumtiden. Vi satt och snacka, skratta, tog kort m,m och jag kan ju redan nu meddela att jag inte får in korten på någon av våra datorer! så ursäkta mig om bilder och annat aldrig kommer ut!. Vid tolv eller nåt sånt gick Anna och Julia å la sig för båda skulle upp tidigt dagen efter. Men jag och Rebecca gick in i deras föräldrars rum och  prata om allt mellan himmel och jord! Det var sjukt mys och väldigt trevligt må jag säga.
Det blev en tidig uppgång på tisdagen för alla egentligen, men ja jag åkte hem senast av oss och den dagen blev det väl inte så mycket mer tror jag, eller jo jag gjorde ju ett teoritest också på fas B, fick väl 40 eller nåt, relativt för att vara första gången. Sen spela man lite poker och snacka med två as goa 08or, så en av de har man iaf blitt lite vän med. :) Annars så sov man till halv 2 idag och efter det åkte man till körskolan för att göra lite tester, man blir tokig! jag tycker fas A är jätte svår men den ska vara den lättaste av dem alla! Lite konstigt, men aja, mer träning och jag kan det snart. :) Fas B gick iaf lite bättre, 47 men fortfarande mycket upp till godkänd. Det kommer nog det också!
Efteråt så gick jag förbi faster och kent´s lägenhet, de satt där ute och åt så blev jag uppbjuden och fick så sjukt god mat. Vi prata om lite allt möjligt, deras resa med farfar och pappa, våran spanienresa, och massa annat! Men iaf tack för jag fick komma och smaka på eran sjukt goda mat! Tog bussen hem vid 20.11 och kom hem vid 21.00 ungefär, så jag ska nog läsa lite i teoriboken och spela lite poker innan det blir nane dags.
Ska nog åka dit imorgon också, men får åka tidigt för de stänger ju där vid 14.00 eller nåt sånt, borde kolla upp det. Men aja nu ska jag ta och sätta punkt. Ha de gutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback