#333333

3 aug 2008

I fredags blev det femkamp på Liseberg med Nettan, Henk, Sofia, Sanna, Linus, Kjell, Uffe, Sandra, Peter och Karin. Jag själv kom 3 sist, är inte bra på sånt men men vi hade det trevligt. Senare hos Kjell blev det lite pizza m,m. Det var också nice men blev lite sent och snurr i huvudet, shotar är la inget man ska fastna vid.
Igår blev det IFK Göteborg - Malmö FF och det blev blodbad för Malmö FF men IFK vann med 2-0, det bästa var ändå att Robin Söder gjorde första målet efter 49 sekunder, det var sjukt grymt. :D Efteråt blev det att åka hem och sen dess har man inte gjort så himla mycket. Idag sov jag till hela halv 2 men jag trodde klockan var tidigare men icke, man blir alltid lika förvånad när man inte har nån klocka på.
Dagarna rusar förbi och snart är det dags för teoriprovet och anar väl att skolan börjar om några veckor också, sjukt att tre månader går så snabbt. Men saknar mina tjejer! :D
Ha de gött allesammans!



Bild 1 - Publiken från Iron Maiden
Bild 2 - Monstret Eddie från Iron Maiden
Bild 3 - Blomman jag tog kort på när jag gick på promenad
Bild 4 - Fiskebäckshamnen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback