#333333

21 augusti 2008

Idag var det dags för skolan igen då, det var rätt så lätt att komma upp faktiskt, duscha och sen tog jag bussen till skolan. Ja vi fick två nya tjejer och en kille, tror att de heter Hodan, Nada och Gustav. Så nu är vi hela 11 i klassen, haha men ärligt det är trångt vid borden nu. Men jag börjar växelutbildningen den 1 september igen, så det är såå gött å slippa två dagar från skolan faktiskt. ;D Sen har jag åkt bil med becca också, hon körde så bra tjejen fast du kan ju faktiskt parkera lite närmare kantstenarna! :D Men verkligen grattis till körkortet och kommer sakna dig enormt när du flyttar till Uppsala på lördag. Aja bowlingträningen har börjat igen, och jag är så ovan med mitt nya klot , men det blir nog bra när jag väl lärt mig hur den går m,m. Men ska dra, ha de gött ! :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja visst är de störande med såna människor usch blir så arg!!

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback