#333333

23 augusti 2008

Igår vid 7 tänkte jag åka till nrj in the park med några människor, men jag hade frusit så mycket hela dagen och haft lite ont i huvudet så jag stannade hemma tyvärr.
Efter den sjukt sega skoldagen så åkte jag hem, käka korv med bröd & satte mig vid datorn, men jag kände att sömnen drog över, så jag la mig i soffan och somna i 2/3 timmar, det var riktigt skönt faktiskt.
Sen har man inte gjort så mycket mer, slappat framför datorn och jag blev själv på kvällen, så två dagar ensam hemma, det är ju så gött. ;)
Jaha idag är det dags ja, becca hon ska flytta till Uppsala idag. Undra när vi ses igen, men jag kommer och hälsar på dig i din lägenhet. I förrigår köpte jag också två nya linnen, med färg på! Mamma säger de att Johanna du ska ha mer färg, för färgerna jag har på mina kläder är , svart, grått, vitt & ett gult linne, det är ju inte det minsta färgglatt! Så köpte ett grönt och ett blått linne, så det är najs.
Annars inget nytt, men ska ta och försöka o diska eller nåt. Ha de gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback