#333333

12 augusti 2008

Ja då var det väl dags att uppdatera lite igen, idag var man lite smått nervös när man vakna. Skulle ju ha första körlektionen med körskolan. När jag kom dit och morsan hade kommit så kom en trevlig tjej ut och fråga efter mig. Vi gick ut i bilen och jag fick bilnyckeln, satte oss i en fin S60 och jag justerade speglar, stol och ratt!. Direkt när jag satte mig ner, vilket sjuukt underbart säte, något man kunde njuta att köra i. Den var mycket annorlunda än vad morsan bil var, kopplingen tog mycket högre upp än vad morsans bil. Var 6 växlad men den skulle jag inte bry mig om!, vi körde i sjukt många rondeller vid mölndal. Jag åkte också fel, jag skulle köra rakt fram i rondellen men Anneli sa håll till höger och då utan att tänka påt, så körde jag in till höger istället. :D Aja jag var iaf inte den första som hade missförstått henne, menmen alla gör vi våra fel. Men fick ju träna på backa runt hörn och så också, men det kändes bra och mer lektioner kommer komma!, sjukt mycket pengar kommer gå känner jag. Jag menar, jag kör dubbellektioner för på 40 min hinner man inte så mycket, har bara 10 lektioner kvar och det är typ 5 ggr till då.
Men nu har man nerver, sista dagen för pluggning. När jag gjorde de tre testen så var det iaf bättre än innan. Kanske inte på Fas Fordon då jag bara fick 39, men de andra två fick jag 49 och 51. Vet inte riktigt vad som går runt i huvudet nu, mycket är det iaf. Haha
Ska träffa mina två älsklingar imorgon också, Reeta och Ala! tjiiihooo vad jag längtar! har inte träffat er på månader och äntligen sker detta lilla under. :) Jag tror också vi börjar skolan den 21, för ettorna som ska börja har ju redan fått papper om det, men inte vi som går där? det är ju lite sjukt.
Aja fixat kameran, den blev inlämnad för de kunde inte fixa det själva, så jag får den väl om någon/några veckor igen. Nu ska jag spela lite poker, läser gör jag när jag ligger i sängen, minns mer dan efter då. :) Ha de gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback