#333333

10 augusti 2008

Jag tror det är om gårdagen jag ska skriva om, alltså det som hände igår. Jag hade fullkomligt glömt av att jag lovat Sofia och Linus gå på bio detta datumet, men vi fixade det ändå. Klockan 18.00 tog vi en bio, vi såg på Space Chimps och den var faktist bra. Jätte bra när man har mindre kusiner eller annat, för då går man ju på alla dessa barnfilmer med dem!, men ni växer ju också, och snart vill man se de såkallade vanliga filmerna! men det får nog vänta några år. :) Föresten, blir lika förvånad varje gång, vi beställer en hollywood++ och jag menar det är en stor popcorn, och 2 stora dricker i den. Varje gång så är den uppäten, undra vem det är som är popcorntjuven? :D Aja efter att jag lämnat av de hemma i kärra så tog jag bussen ännu en gång tillbaka in till stan och träffade Oscar, Anna, Julia, Louisa och Johan. Vi bestämde oss för att ta oss till Viktoria och väl där så tog alla en varsin dricka. Jag la in kortet under kvällen, för kände att det är onödigt att betala 10 kronor i extra avgift för varje gång man ska betala med kort!. Vi snacka och hade trevligt, Oscar drog vidare med några andra, sen kom 5 av annas vänner. Ska vi se ifall jag minns, Johan, Carl, Attila, Josefin & hmm sista kommer jag inte på just nu. Men det kommer nog senare, man träffa sjukt mycket folk som man kände innan som Frida, Matilda, Gabriel och så såg jag Ettan som jobbar på pressbyrån också. Det var iofs inte sjukt mycket folk, men aja vi drog väl vidare vid halv 1 eller vad klockan kan ha vart. Fast ja vi skulle träffa en kille som fyllde 19 eller nåt igår, så då drog vi till mc donalds och Johan åt lite natta mat, jag själv tog lite av han för hade själv bara ätit en tacos! och lite fanta igår. Men aja det kom väl 6 st killar till vilket jag inte minns namnen på, men men vi drog runt i stan lite och sen stack de till Victoria igen & då beslutade Anna o jag att vi skulle ta bussen hem. Delvis för att Anna skulle jobba dan efter, göör skoj! och man kände sig lite halv sleten, men ändå inte så farligt ;). Föresten, haha jag glömde mitt kort på Victoria, så sa Louisa men Johanna har du betalat? Jag bara åh faan, så stack jag ner igen och ja allt som allt gick på 336 kr, så där spara jag en hel del tior som skulle blitt följd om jag skulle betalat varje för varje gång. När vi tog bussen 11 över 2 så satt Oscar och en av hans polare där, så vi snacka med dem hela vägen till Beryll. Gick också av där, för kände att det var behövligt med mycket luft. Men var inte full som Julia sa hela tiden, men hon har ju ingen uppfattning hur de är, hon är typ nykterist, och första gången ute, men nästa gång gumman. :D Aja jag själv kom väl hem vid 3 eller nåt, kände sig seg, men ändå gick man inte och la sig!, va till och med uppe när Göteborgs posten dimpa ner i postluckan! Då var väl klockan en si sådär 5 eller nåt. Är redan uppe det är ju lite otroligt, men ska nog slumra till en stund för annars kommer morgondagen inte va så skoj!. Sov 4-5 timmar, och de känner man, hela kroppen är seg och lite efter, men ska plugga idag, måste göra ett teoritest, dagarna går snabbt nu & snart sitter man där vid de testet som är viktigast!
Men aja bilderna har jag ju fortfarande problem att få in, men har ju lovat typ hela folkmassan som var ute att lägga ut på facebook, men ja lätt när man får in de också. Nu ska jag gå och göra något annat, kanske sova. :D Ha de gutt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback