#333333

28 augusti 2008

Jaha då är nästan denna veckan förbi, iaf vardagarna och de ska bli skönt att slippa skolan 2 dagar. Vi gör absolut ingenting! Mer om de behöver man väl inte skriva för de blir bara samma skriverier som vanligt. Igår fick jag ett sms av Media Markt om att min kamera va färdig. Mina förhoppningar var ju att man skulle få en ny kamera, för garantin. Men icke, de hade inte hittat något problem så jag fick ju tillbaka kameran, och så hade de skrivit. "Inga fel konstaterat vid test, kontrollera inställningar i datorn".. Då kan ju jag säga att det har funkat i 1 års tid, då ska de la funka alla andra gångerna också? Så vad ska jag göra? köpa en ny kamera för att ni inte hittar något fel? Har testat på flera olika datorer men ALLA säger "kommunikations fel". Till och med han som jag lämnade in den till sa att det va fel på den, och ni ser inte att de står komminikationsfel? Jag har testat 2 andra kablar också, men de spelar ju ingen roll. Så nu får man ta bilder utan att lägga in de på datorn, skoj.
Annars går bowlingen inte bra, usch för min boll just nu. Saknar min Apogee ju, i onsdags gick vi igenom alla skåp som inte var låsta, men där fanns ingen. Frågat receptionen, de sa också att man skulle kolla skåpen, garderoben, och nere vid banan, men icke :(. Aja acceptera och gå vidare, men de va en älsklingsboll som heter duga!.
Skolan är skit som jag skrev först, men mer på de behöver man inte gå in på.
Ha de gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback