#333333

15 augusti 2009

Nu har man fixat ett nytt klot, det är väl inte lika kärt som min Apogee men när jag spelar lite mer med den nya så visst. Men som sagt det är lätt att vara efterklok, tänkte ju att man kunde satt in väskan i ett olåst skåp, men så långt tänkte man ju inte när det är i stunden. Men som sagt, lätt att vara efterklok!
Haha ärligt, många av dessa bowlare vet nu att jag blivit av med ett klot, och jag blir lika förvånad varje gång man skriver en sak, så går det runt till varenda människa. Och då kanske man har sagt det till 5 pers som står en närmast och tillslut vet ungefär 40 människor det. Men men, snart vankas det ny mobil och att jag ska börja betala mina egna räkning, ska bli intressant. Börjar skolan nästa vecka på torsdag, ingen ork alls för det men för alla som vill veta, så tar jag studenten den 11/6 - 2009, blev sjukt lycklig av att se datumet då detta sker. 2009 är året allt händer!
Ni undrar säkert hur teoriprovet gick, har sagt det till 6 pers och de andra som vet väl att jag inte blev godkänd. Kan väl säga såhär, var 4 frågor ifrån godkänd om man räknar med så många fel man hade minus de fel jag fick ha. Det söög rejält när jag fick veta det & innan man var ju så sjukt nervös, då undrar man ju hur det blir med de nya reglerna. Göra allt inom dessa 2 månader eller vad det blir. Men när jag bokar dessa saker säger jag inte, inte till någon, så nån vacker dag så har jag mitt körkort i handen. Det ska komma oavsett hur lång tid det ska ta!, föresten när jag skulle försöka boka en ny tid till teoriprovet så fanns det bara 2 plater kvar i Östersund och 1 plats i Lycksele, så det sket sig rejält. ;D
Dagen med Ala och Reeta var allt skoj, vi gick runt i stan, sjukt mycket folk, och sen åkte Reeta hem vid 18 tiden, då tralla jag och Ala runt lite och sen satte oss vid donkans / burgerkings sittplatser och prata om skolan m,m. Sen gick vi till lilla bommen och efter vi gått runt lite där så åkte vi hem, då hade tiden runnit iväg till hela halv 10, så vi båda kom med en buss så vi slapp vänta, det var sjukt skönt. :)
Annars idag har man bara sovit, trodde det var lördag idag men visst inte, det är ju fredag. :D Men jag känner mig så slapp och tråkig så nu ska jag väl slappa ännu mer vid tv:n o datorn.  Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback