#333333

13 december

Nu sitter jag hos nettan, har vart barnvakt igen ;D, men alltid lika skoj. Sanna hade klasshandboll idag, samlig kvart över 3. De matcher de spelade vann de med 18-0 och 11-2.
Annars idag så har jag kört bil, när jag skulle till kärra då. Vissa människor är ju helt sjuka, de var liksom en väg som gick ihop och man skulle köra vävning, varannan bil. Bara för att jag var övningskörare så va de en kärring som körde förbi mig precis då vägen var som smalast, sjukt nära att hon skulle ta våran bil i kanten. Morsan hon tuta, men jag körde bra ändå tyckte mor. Men människor säger jag bara!
Imorgon blir det nog också lite övningskörning, ska till Kaima en stund tror jag och därifrån kanske jag ska köra då, får se vad som händer. Men nu är jag riktigt trött, så ska slagga ;D. Ha de göttit dårå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback