#333333

15 december 2008

Man märker att julen börjar komma, för nu är det mycket människor på torget. Vi hade jätte mycket att göra idag, så man hade inte en stilla minut får jag lov att säga. Gjorde tidningar, stått i kassan, packat ner tidningarna i lådor m,m så fullt upp. Jag slutade klockan 19 och då kom mor till torget, vi skulle köpa lite julklappar, så nu är jag helt färdig med julklapparna, eller en grej kvar, men det fixar jag imorgon efter pressbyrån. Imorgon klockan 10 så ska vi prova studentmössor, ska bli otroligt skoj. Det närmar sig med stormsteg, och det är jag glad över. Slippa skolan, wohoo! ;D Aja snart börjar prison break klockan 22, då sitter jag framför tv.n iaf. Måste verkligen fixa en egen tv hem till mamma, har en hemma hos pappa men måste fixa iordning här hos mor först innan jag får plats med någon tv på rummet. Niklas blir väl inte så glad, han kollar ju på den hos pappa men inte länge till.
Aja ska dra, ha de göttit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback