#333333

2 december 2008, uppdt

Jaha då var denna dagen också över, vart på pressbyrån som vanligt och idag kom det verkligen in Goofy människor, men bättre att vara goofy än tråkiga. ;D Det var en kille som köpte en trisslott, så sa han: Du , du kan inte skrapa kontrollrutan och gå in och kolla ifall jag har vunnit? Jag svara: Utan att skrapa resten? Han: ja precis. Jag tänkte, vilket roligt sätt att göra det på, så gick jag in, skrapa kontrollrutan och skanna in den, ni tror inte att han vann eller? jo men visst, 50 kr! hahaha, lite komiskt faktiskt. Kanske är så man ska göra för att vinna storvinster? ;D
Ne men annars slutade jag klockan 18, ringde mor och fråga ifall hon ville komma till torget för att shoppa lite julklapps med mera. Så hon kom till torget 20 över 6 ungefär och så gick vi till Jc för vi skulle kolla på den där klänningen som jag hade sett i deras tidning som de skickar ut. Jag testa den och mamma tyckte den var söt, så jag köpte den ;D, en klänning/ tub klänning till nyår fixat. Sen fixa vi lite julklappar, men vart vi köpte dom kan jag ju inte säga :D Men annars så har det vart en primelima dag, åkte hem, fick mat i mig, sen har jag väl bara suttit här och nördat mig.
Imorgon så är det onsdag, då blir det så mycket som skola igen, och bussen går 07.07 huuua mig vad jobbigt!. Jag som är van att gå upp klockan 11! :D Efter skolan så ska jag till hallen för att träna lite bowling, det känns mycket bättre nu med slaget och de flesta säger att det ser mycket bättre ut. 
Men men, nu är det dags för att sova, börjar bli en tröttis! inte undra på, klockan är ju halv 12. Ha det så gött! puss!  ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback