#333333

2 december 2008

Igår var det den första december, och dagarna bara rusar förbi. Igår började jag halv 9 och jag blev väldigt förvånad när jag skulle vara där så tidigt, men när jag kom dit så förstod jag det! Det var års inventering och man skulle räkna allt som fanns i butiken. Det blev en oerhört lång dag till ca halv 4 tror jag, men det var en av de tuffaste dagarna iaf. Det blev inte så mycket mer den dagen, jag skulle köpt lite julklappar men jag glömde rabattkupongerna som mor tyckte att jag skulle ha, så ska fixa det nu innan jag börjar idag. Jag hittade en jätte söt klänning i en tidning igår, jag brukar inte gilla klänningar men den där var söt tyckte jag,  om jag nu hittar den, så kanske det blir den till nyår. Vi får se, ne nu ska jag försöka få i mig lite frulle, så ska jag dra sen.
Ha det göttit , puss ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback