#333333

20 december 2008

Ja och nu har jag jullov, så himla gött alltså. Igår så blev det jul på liseberg med Sofia, Sanna, Linus, Nettan, Nettans mamma och Kjell. ;D Jag och barna åkte skridskor i ca 2 timmar, därefter hade iaf jag rätt ont i fötterna och ryggen. Verkligen dags att börja träna igen, och få igång formen i allt. Bowlingen har dött, jag är trött hela tiden, och jag har faktiskt ont i ryggen väldigt ofta. Efter skridskorturen så gick vi runt på liseberg och kolla. Det var otroligt mys, vi gick vid 20.05 tror jag att vi sa. Jag tog bussen hem, fast jag fick vänta i 20 min, men jag drog ut på det genom att äta två korv med bröd i vänthallen. Sen när jag kom hem, så gick jag och la mig rätt snabbt, var gör trött!.  Idag så gick jag upp vid halv 11 för att duscha, och sedan börja jobbet klockan 12. Det var rätt mycket att göra idag i pressbyrån, fick stå i kassan, och det var aldrig lugna stunder, men det är rätt skoj när det händer saker hela tiden. Sen som jag är på pressbyrån rätt ofta, praktiserar, så ska jag få en julklapp, jag får välja vad jag vill, i vilken affär som helst, och det får kosta 400 kr, inte en krona över ;D, men fatta jag får välja vad jag vill för den summan. Skit svårt att välja, men nåt ska jag väl kunna hitta? 
Vid 17.20 så var jag och mor i lundbystrands hall för att kolla på Sofia när hon hade tunering, de spelade jätte bra, och vann 2 av de matcher vi såg. Sen hörde jag info om att de gick till semi imorgon, så då kanske det blir en tur dit, får se. Men nu ska jag strax sova, är grym på att vara vaken alldeles för länge, vilket man märker dagen efter.  Ps becca is in göteborg nu ;D Vi får träffas snart gumman. Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback