#333333

23 december 2008

En snabb uppdatering innan 00.00 slaget!
Idag när jag skulle hitta presenten som pressbyrån skulle köpa åt mig så gick jag bara in i JC och direkt när jag kom in i affären så såg jag en vit kofta, as najs enligt mig. Lös upp hela affären, så jag gick dit, kollade först och främst prislappen, 499;- men då tänkte jag jaha där sprack det. Inte över 400 kr var det. Men så vände jag på den och såg att det var halva priset. :D Bara till att testa den, och den satt ju som en smäck!. Sen så köpte jag trosor också, alltid behövligt. :) Sen började jag jobba klockan kvart i 3, och jobba hela tiden till kvart i 8. :P Det tog på krafterna men jag fick ju min fina present med mig hem, så det var det värt, plus lönen! :D
Träffade mor och vi gick runt lite i sista minuten, gick sedan till hemköp för att köpa lite smått och gott! När vi kom hem så började vi först och främst med knäcken!, med sötmandel. Knäcken utan, gjorde vi igår. ;D När det är jul, så ska man ju ha en julgran, vi satte upp våran julgran i vardagsrummet och jag pyntade den med sjukt mycket kulor, lite roliga tomtar, glitter och såklart ljusen! Den blev nog årets julgran, bild kommer nog kanske in imorgon!
Sen om 17 min är det julafton :D och då måste jag ju såklart säga God jul till er allesammans!
Nu ska jag sussa, ha det gott! en STOOOR tomtekram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback