#333333

23 december 2008

Ja igår så var jag ju med becca på dagen, vi var på torget och köpte julklappar till hennes bröder, o till några andra. Efter några timmar på torget så var vi sjukt trötta, så vi åkte hem till mig. Vi kollade på en film, Ps.love you, och jag själv tycker att den är mysig, sorglig. Men becca tyckte annat. :P Haha, men aja annars igår gjorde man inte så mycket mer, bar ner några saker till källaren, och när jag kommer hem efter jobbet idag så ska jag julstäda ännu mer, dammsuga m,m ;D.
Men ska snart till torget för att försöka hitta en julklapp till mig själv för 400 kr!, så pressbyrån skulle betala den för mig. :D Men aja nu ska jag dra, har inte mycket mer att skriva här, ha de gött ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback