#333333

30 december 2008 (081231)

Nu är det nyårsafton och ca 11 timmar kvar tills det är 2009. Idag var en riktig slappardag från början, men sedan följde jag med morsan till bolaget för att hjälpa till och bära. Vi skulle köpa spriten iår, så då gjorde vi det. Efter det så tog jag bussen hem och mamma skulle fixa några ärenden på torget.
Senare på dagen blev det till att åka till Sandra och Andreas vi hade de trevligt med att kolla film kl 21, american pie - nakna milen eller vad den nu heter. :P Mor kom och hämta mig, när vi nästan var hemma så ringde eddy och fråga ifall vi kunde hämta honom i Mölndal.. Så sagt o gjort vi vände och sen skulle vi lämna av en på korsvägen, men det blev istället att vi körde honom till Partille. Kom hem vid halv 1 och nu ska jag strax sova.
Ha det gött och imorgon den 1 Januari börjar jag blogga i den andra. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback