#333333

4 december 2008

Ja idag har jag varit hemma, skulle bara haft idrott vilket inte ens var säkert ifall vi skulle ha för att idrottsläraren har varit sjuk hela veckan. Sen skulle vi haft kost och hälsa vilket är segt, jag menar har två nästan helt onödiga lektioner börjar 8.00 och slutar 14.30, jätte skoj! sämst uppläggning. Men jag mådde eller mår faktiskt inte så bra, har ont i halsen, rethosta, och jobbigt snorig på morgonen. Menmen, egentligen skulle jag väl kunnat gå, men vem pallar att höra på en hostig och snorig johanna hela dagen, som troligtvis skulle klagat hela dagen lång!.
Sov till kanske halv 12, men vakna då och då för de renoverar fortfarande en våning ovanför oss. Man hör när de tappar ett verktyg, borrar & allt sånt, störande sätt att vakna på, men är man en trött människa som mig så orkar man inte lyssna påt men ändå hör man det, förstår ni? ;D
Imorgon ska jag också stanna hemma, redan bestämt mig och mor tyckte väl att det var okej, som jag var hemma idag för halsont så går det ju inte över på 1 dag. Men kusinvakt ska jag vara senare på dagen, för då ska henk o nettan till nån firmafest om jag förstod det rätt, med henkes jobb. :P
På lördag blir det julbak med alla barnen, sofia, sanna, linus, jag och sandra ;D Men jaja det är väl så min helg ska se ut, kolla på idol ska jag också göra, men nu ska jag försöka lägga mig på rätt sätt så jag får ner luft i mina lungor rätt, vilket jag inte får när jag sitter, as jobbigt faktiskt, men ska börja träna snart så då ska det bli bra. Ska bara ha tillfället i akt och göra det också, vill ju må bra och inte ha problem att andas och få ner luften riktigt i lungorna!
Men ha de göttit ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback