#333333

Information!

Halloj folket, som jag skrivit i nåt blogginlägg innan, så ska jag ju byta blogg. Har försett den med lösenord så bara människor jag känner läser den, både för mig och min mor. Mamma gillade inte att jag skrev, så jag fixade snällt en ny blogg. Den andra bloggen har jag haft sen 2006! med denna nya ska jag skriva minst lika mycket om inte många år till. Så om ni inte fått ett email om den nya så får ni skriva eran mailadress här eller till min mail och be om lösen o adress för den ger jag inte ut här. Har hållt på med de där himla koderna på den nya bloggen sen 18, det tog ett bra tag innan jag förstod mig på den, men är man envis så är man! :D Men är inte riktigt färdig än, vill ha lite större bild sen kanske jag är nöjd. Det roliga var att jag satt och chansa koder, jag skrev t.ex FFf som en kod, och den blev gräddvit, men innan dess så skrev jag massa andra koder, och jag hade ingen aning om va de var för färger som skulle dyka upp! men tillslut så blev det en svart/vit blogg med svarta bokstäver. Är som sagt rätt nöjd, men man kan nog alltid göra det bättre.
Bara som info SKRIV ERAN MAILADRESS OM NI VILL HA DEN NYA BLOGGADRESSEN, HAR REDAN SKICKAT TILL Nettan, Kjell, Vikkan, Rebecca, Julia, Sofia, Ala och säkert nånmer men kommer inte ihåg! ;D Just nu är de ju de som får läsa min blogg, så se glöm inte! :D
Kraaam och godnatt!

ps, börjar blogga riktigt med den bloggen den 1 Januari!

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag vill, gärna din inloggning ;-)

2008-12-30 @ 12:25:21
Postat av: Sandra

Jag har inte fått något mejl än :(

2008-12-30 @ 15:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback