#333333

Uppdatering av bilder!

Jag fick fram bilderna snabbare än jag trodde, niklas ville ha lite julbilder så fick lägga in de direkt! ;D











Bild 1: Våra knäck utan sötmandel, jätte goda var dom ;D
Bild 2: Våran julgran som jag pyntade alldeles själv ;D, snygg eller?
Bild 3: Hohoho, finns det några snälla barn här säger tomten, fast här säger han hejdå ;D
Bild 4: Alla mina julklappar, jätte nöjd med allt ;D
Bild 5: Min klädsel jag hade idag, jag måste ju inviga mina foppa tofflor, så de kom också med! :D

Ha det gött, och fler bilder kommer väl in på bilddagboken, men har ni inte mitt lösenord så kan ni skriva eran mailadress som kommentar, så skickar jag mitt lösen till er ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback