#333333

24 december 2008

Ännu en gång är jag sent ute, ska skriva detta inom en halvtimme men det ska jag väl klara av. Idag är det julafton, och jag har gjort rätt mycket. Vakna i morgonkvisten av att jag fick ett God jul <3 sms av en vän. ;D Då var klockan inte mer än 8, men jag ställde om klockan så jag vakna klockan 9 igen, för ena mitt ben gjorde jätte ont hela natten, så halvsov hela natten kändes det som. Men aja, ingen gröt fick jag, för det hade vi glömt att köpa! men det gör inget, finns ju mer dagar kvar! ;D Sen åkte jag till torget för att köpa trisslotter och etiketter, sen blev det hem till pappa vid 12. Fick lite julklapps av stortomten, ett presentkort på JC för 700, ett på H&M för 300, sen trisslotter, vilket jag vann 50 kr på!. Sen vid halv 3 bar det av hem till Nettan m familj!, träffa typ hela släkten. Kollade på Kalle ankas jul klockan 15, sen blev det god julmat, korv, potatis, skinka, bröd och julmust. Efter det så blev det lite kaffe, sen blev det ju Tomte dags såklart!, fick några julklappar igen, jag hade varit riktigt snäll iår. Fick ett par foppa tofflor i ljusgrå färg, parfym smak jordgubb, pengar, presentkort på Stadium 200;-. en jätte fin mugg med snögubbar på, presentkort på Fas, helkroppsmassage - mycket behövligt, ett par träningsbyxor, presentkort på bio för 100;-, deo och en cd skiva. Ja men det var väl allt ;D, är väldigt glad över alla braiga presenter man fick. Senare på kvällen blev det spel med kusinerna, jätte roliga spel de hade fått. Men aja jag ska väl avruna här, men lite bilder kommer nog in imorgon, har inte så värst mycket att göra imorgon ;D. Ha det gott, och hoppas ni alla har haft en jätte mysig julafton!, kraaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback