#333333

12 december 2008

Det är ju paus i idol så jag passar på att skriva ett litet inlägg.
Idag blev det skola, med lussfika på morgonen och teori i idrott, sen slutade vi vid 11 tiden.
Sedan vid halv 2 träffade jag, Ala och Reeta för att gå till kungspassagen 48!!
Vi kom in, och började skriva ner tio namn och nr för att få en bild gratis. Sedan bytte vi om till det första plagget, och blev sminkade. Efter det så tog det ett bra tag innan allt var klart, så var där från 14.15 och gick därifrån 18.30 typ :P så hela dagen gick åt att vara där, men det var sjukt skoj faktiskt.
ANnars har jag inte gjort så mycket idag, kom hem, kolla tv och nu har jag sett Alice & Kevin sjunga i globen och jag tyckte ärligt talat att Kevin var bäst, han har sån passion, och glädje så man blir glad av att se han. Alice hon är också jätte bra, men visar inte lyckan på samma sätt, men alla är vi ju olika, men Kevin tar nog hem det år 2008!.
Nu ska ni faktiskt få se någon bild på mig från modellabbet. :P

  



Sista bilden är egentligen lila, men lyckades bli blå på bilden ;D

Så det får vara nog :D Hoppas ni tyckte de var fina, och detta var en sjukt rolig upplevelse. :)
Men nu är det 20 min kvar tills de säger vem som har vunnit idol.
Men ha det gött allesammans ;D Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback