#333333

29 december 2008

I lördags så blev det träff med Julia och Rebecca, vi skulle byta julklappar och ha det allmänt mysigt tillsammans. Vi träffades på torget vid 16.00 tiden, åkte hem till becca i ytterby och rebecca körde, de 10 första minutrarna var julia rädd för att åka med becca, men sen slappnade hon av så blev allt bra igen. ;D När vi kom till Ytterby så gjorde vi popcorn och hällde upp julmust! Vi satte oss i sofforna och började dela ut våra julklappar. Jag fick en sån snöglob fast man kunde sätta in egna bilder på någon man gillar eller vänner. Sen fick jag två söta muggar från Rebecca, hade tänkt att köpa sådana innan men det blev inte så. Men nu fick jag dem ju gratis! :D. Efter några timmars prat, åkte vi till Mc Donalds och åt kvällsmat, och sedan blev vi skjutsade hem.
Igår blev det bowlingtävling i Kungälv och jag spelade rätt bra, var missnöjd med 2 serier, men resten var faktiskt rätt bra. Hade 1210 med hcp, 165 i snitt utan hcp. Efter bowlingen så åkte vi till våran faster och Kent, pappa var också där, vi fick grymt god mat, kalkon, potatis, kokta grönsaker och god brunsås. Efter det blev det vanlijglass med choklad/kola sås. Vi hade jätte skoj, fick vissa skrattanfall och jag längtar till resan, den 28 februari lyfter planet till gran canaria klockan 07.00. Det blev rätt sent. så vi fick ta spårvagnen hem och jag fick gå hem från torget för bussarna gick inte.
Sen idag har jag inte gjort så jätte mycket, men nu ska jag ta och dra. Ha de gott, kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback