#333333

16 december 2008

Idag har vart en otroligt lång dag, gick upp vid 8 och var i skolan vid 10 för att testa studentmössor. Tillslut så blev det en Lyx mössa, storlek 56, Namnet johanna på höger och 2009 på vänster. Där bak på mössan står det Ha4, min klass då. Den kosta 501 kronor, men jag ska nog inte köpa något extra, då skulle de gå på över tusen kr, och det vill jag inte. Sen efteråt åkte jag till pressbyrån och jag kom i rättans tid, då hon precis skulle börja på en western union. Då kom det också sjukt mycket människor som ville handla. Sen kommer jag drömma om julfrimärken, av alla våra kunder som kom in, så var det kanske 10 st som inte fråga efter julfrimärken. Så vi sålde sjukt mycket frimärken! Sen varför frågar man ifall en brevlåda är riktig? tror folk att man har den som en leksakpryl? ;D De tömmer den flera ggr per dag, men men det är väl osäkerhet hos de gamla. :P Men annars slutade jag klockan 19 och sista timmen fanns de verkligen inget att göra, det dog helt plötsligt vid 18. :p När jag kom hem så gjorde jag pannkakor, vilket var jätte gott, hade inte ätit pannkakor på evigheter. MEn nu ska jag kolla lite på tv, Ha de gött ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback