#333333

18 december 2008

Idag så hade jag ett möte på arbetsförmedlingen kl 11, de var sjukt trevliga och väldigt lätta att prata med. Det skulle ta ungefär 30 min, men det tog 50 min istället. Det blev lite stressigt till skolan efteråt, men jag kom bara 5 min försent. Som det var sista gången med i-valet så spelade vi Wii!. Det var rätt skoj och jag klassade ut de på bowling, 188 fick jag. Sen hade David 171, de andra två hade 140 och 107 eller nåt. Sen spelade vi ett annat spel också, men så smarta var vi inte, haha. Annars idag åkte man hem, käka och tog det lugnt.
Imorgon är det sista dagen, sen är det jullov till den 7 januari. :D Skönt som få att slippa skolan, och så ska jag jobba lite extra på pressbyrån. Sen annars måste jag verkligen städa mitt rum, det är kaos i mitt rum, rena hinderbanan! kläder överallt, handdukar allt ni kan tänka er. Men det får jag göra imorgon, eller på lördag efter jobbet, eller på söndag. :P FÅr se vilket humör jag är på. Men nu ska jag väl kolla på tv eller duscha, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback