#333333

26 december 2008

Idag vakna jag nog vid 12 tror jag, sedan dess har man bara tagit det allmänt lugnt, verkligen gött!. Som sagt så är de mellandagsrean nu, men jag pallar inte gå dit, mycket folk och alla som drar och slänger kläderna i stora högar! Även om man kan hitta lite roliga saker, men jag orkar inte med det. :P Imorgon ska det nog bli träff med Julia o becca, sen på söndag blir det bowling och träff med faster, kent o farsan ;D Ska bli najs, annars har jag inte något nytt att komma med. Vill bara ha en egen tv på mitt rum, ska nog ta och köpa en oavsett ifall jag har en hos farsan, men niklas använder den just nu. Så kan ju köpa en liten platt tv, som man sätter på väggen, så har man två st tv apparater när man flyttar hemifrån. ;D  Men aja har inget att göra nu ändå, vill kolla på körslaget men eddy speciellt ville promt kolla på selma lagerlöfs liv på kanal 1, tröööööl. :P Men ska kolla på egen film på datorn i mitt rum, sen ska jag sova! Ha de gött, kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback