#333333

7 december 2008

Ja då kan man ju säga att helgen är över, men det kommer ju en till alldeles strax!
I fredags åkte jag till nettan för att passa kusinerna, vi kollade på Idol och de rätta personerna gick vidare, Alice & Kevin. Men jag tror att Kevin kommer vinna allt faktiskt, men det får vi ju reda på fredag nästa vecka. Igår, lördag så blev det julbak med, kusinerna, sandra o mig själv ;D, vi gjorde först pepparkakor, sedan goda lussekatter och sen efter det så målade vi några pepparkakor var. Efter allt det så ville nettan att vi skulle göra negerbollar, så jag och sanna satte igång och baka en gång till. Men tillslut blev vi färdiga och jag fick skjuts att Kjell, för att Sandra skulle få skjuts till Centralen, så det var tacksamt!. Kom väl hem vid 17 tiden tror jag, då satte jag och mor igång med mat, slängde ihop kamben från i fredags och pommes. Sen blev vi strandsatta i soffan, kollade på  tv och vid 10 tiden blev jag så trött så jag gick och la mig. Idag åkte jag o mor till torslandaskolan för att kolla på handbollstunering, sanna spelade och gjorde några mål. De matcher vi såg vann de iaf, så får hoppas att de vann de andra också!.
Snart ringer väl mor, då ska jag börja göra tacos för hon är i Kortedala och tvättar några maskiner. Men nu ska jag se på tv, ha de gött! kramen ;D




Våra målade pepparkakor! ;D de 5 närmsta är mina ;D



Våra pepparkakor och några lussekatter :)

Kommentarer
Postat av: Vikkan

Mums!!!



Du har en utmärkelse att hämta på min blogg! =D



Puss och kram

Postat av: beccflupp

va duktiga ni är då:D

2008-12-08 @ 14:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback